Monday, February 11, 2008

Vtipy

Mam novu pracu, spravujem siet v NBU.
- A kolko ti platia?
- Nic, zatial o tom nevedia.

Čo je totálna hnačka???
Keď chodíš na WC tak často, že sa stretávaš.

Niekto zaklope na nebeskú bránu...
- Nooo, čo je? - znudene sa opýta Svätý Peter.
- Akože čo je? Predsa kto je? - ozve sa z druhej strany.
Svätý Peter si dá tvar do dlani a hovorí:
- To nie je možné, kua, ďalšia učiteľka.

Česky turista zavíta na salaš, vidí baču s jeho rodinou, osem detí a vraví:
- Báčo, a to jsou všetky vaše?
Bača odpovedá:
- Hej, však čie by mali byť!
Čech na to:
- No, to u nás máme len tak jedno, dve.
A bača:
- Hej, a kto vás potom naondial, že sú vás plné Tatry?!

Zajačik nájde v lese dupľovku. Prehodí si ju cez plece a ako tak ide, na čistinke narazí na medveďa.
- Hej, medveď, pozri čo mám! Pamätáš, ako si si so mnou onehdy riť vytieral?! Tak teraz sa porátame!
Zajko namieri dupľovku na medveďa a hovorí:
- Vidíš tam to kravské hovno? Tak to teraz pekne zožerieš, inak strelím!
Medveď, že veru nezožerie...
- Ako chceš!
Zajačik potiahne kohútik a ozve sa iba tiché "cvak". Zajko potiahne druhý kohútik, zasa len"cvak". Zajac pomaličky položí dupľovku do trávy a hovorí:
- No, ak ty teda fakt nechceš, macko, ja by som si vari trochu aj dal...

Aký je rozdiel medzi anglickou a sicílskou poisťovňou?
V anglickej vám na základe štatistík povedia, koľko ľudí umrie v
ďalšom roku. V sicílskej vám povedia aj mená.

Prečo Boh stvoril ženu tak, že zobral Adamovi rebro?
Aby demonštroval, že z krádeže nič dobré nevzíde...

Drevorubač príde do lesa, oprie pílu o strom a hovorí:
Ty si píla, ja som nepil.
A naleje si ...

V lékárně: Rozrazí se dveře, dovnitř vběhne spocený mladík koukne na frontu u pokladny a řekne: "Prosím Vás, mě doma leží žena.." Lidé s pochopením pustí mladíka před sebe. Mladík přistoupí ke kase a praví: "prosím čtyři kondomy."

Deník studenta:
Pondělí: Mám 50 korun. A mám hlad.
Úterý: Mám 20 korun. A mám opravdu hlad.
Středa: Mám 5 korun. A mám opravdu velký hlad.
Čtvrtek: Přišly mi peníze.
Pátek: Nepamatuju se.
Sobota: Nepamatuju se.
Neděle: Mám 50 korun. A mám hlad.

No comments: