Sunday, February 10, 2008

Vtipky

Dlouholetí manželé tiše sedí u večeře, když se najednou žena postaví a
vypálí manželovi pořádnou facku.
Manžel se překvapeně ptá: "To za co?"
"Za 40 let nekvalitního sexu!"
Po chvíli se postaví manžel a také dá manželce řádnou facku. Žena se
překvapeně ptá: "A to za co?"
"Odkud ty víš, co je kvalitní a co nekvalitní sex?

Jede mírne přiožralej chlápek autem a nabourá do auta se dvěma
buzerantama.
Jeden z nich povídá "René, zavolej policii, pán nám naboural autíčko".
Chlap na to: "Pánové, nešlo by to prosím bez té policie? Dám vám litr
každýmu, víte, mám trochu upito..." a buzík na
to: "Reníčku, zavolej policii, pán nám naboural autíčko a ješte
bumbal, to se musí vyšetřit" Chlapík povídá "Pánové, nechte policii
bejt, dám vám deset
litrů každýmu, víte, mě před tejdnem sebrali řidičák..." "Renčo,
zavolej policii, pán nám naboural autíčko, bumbal a ješte nemá
průkazečku, to se musí vyšetřit"!!! Chlapík se nasere a zařve "Tak
víte co? Polibte mi prdel,
buzeranti zasraný!!!" "Reníku, nikam nevolej, pán začíná vyjednávat..."

Lezim a cakam na teba. Ako nahle si lahnem na svoju postel, zacinam na teba mysliet. Chcela by som ta co najskor uchopit do svojich ruk, lebo neviem zabudnut na minulu noc, ked si ku mne prisiel tak necakane, pocas utisujucej a upokojucej noci. Co sa stalo v mojej posteli, stale vo mne zanechava horucu spomienku. Zrazu si sa objavil, ani neviem odkial a bez zabran, bez upozorneni, si sa vrhol na moje nahe telo...
Vycitil si moju lahostajnost, takze si mohol ukojit svoj hlad bez naznaku akejkolvek viny, bez opytania. Skoro som sa zblaznila, kym si ma mal vo svojej moci. Ked som sa zobudila, uz si bol prec. Hladala som ta, ale nikde som ta nevidela, len postelne pradlo bolo svedkom nasej minulej noci.
Moje
telo este stale nesie stopy po tebe, takze je tazke zabudnut na teba, ale dnes v noci
budem na teba cakat... TY ZASRANY KOMAR!!!!

V sanitke ide šofér, sestrička, doktor a pacient. Po krátkej
chvíli sa šofér chytí rukami za krk akoby sa škrtil alebo akoby niekde
visel... Sestrička ho tresne kabelkou po hlave a normálne pokračujú v jazde
Po chvíli sa celá situácia zopakuje.Keď sa to stane už potretí krát, tak to
pacient nevydrží a spýta sa doktora:
- Prosím vás, čo je tomu šoférovi? Je v poriadku??? Môže
šoférovať???
A doktor vysvetľuje:
- Viete, tuto sestričke sa včera obesil manžel a on si z nej robí srandu...

Manželia s dvomi deťmi idú autom na výlet až prídu k zátarase,
kde ich zastaví policajt. Ten vraví vodičovi, že tam ďalej je strašná
búračka, množstvo krvi, voľne pohodené ruky, nohy, hlavy bez tiel, no
proste
masaker. Vodič sa pozrie na rodinku do auta, všetci jemne prikývnu. Kývne
teda na policajta:
-Tak dobre ... dva dospelé a dva detské...

Supertajné ruské prepadové komando nastúpi do lietadla a naberie
kurz na čečensko. Komandír vydáva posledné pokyny:
Za každú hlavu čečenského rebela dostanete fľašu vodky a 3 dni
dovolenky. Tak sa snažte!!! Po hodine letu lietadlo pristane, a než stihne
komandír niečo povedať, borci vyskáču z lietadla a zmiznú v tme. O chvíľu
sa ozýva streľba, výbuchy granátov a neľudský rev.
Za pol hodiny sa molodci vracajú, každý drží v ruke za vlasy dve-tri hlavy.
Nato komandír povie:
Chorošo, molodci, chorošo. Ale toto bolo len medzipristátie v
Kyjeve...

No comments: