Monday, February 11, 2008

Postrehy

Ked Kristus opúšťal svet, povedal cigáňom: "Nič nerobte, kým sa
nevrátim"
... a dodnes ho počúvajú

nemal som šťastie ani s jednou z mojich žien: prvá ma opustila a
druhá nie.

včera sme boli u Fera na oslave. chvíľu panovala pochmúrna nálada
ale potom Fero dostal telegram, že mu zomrela svokra.

mám dve krásne deti. dve z piatich, to vôbec nie je zlý pomer.

ľudstvo odjakživa zaujímajú dve zásadné otázky:
1) kto vymyslel robotu?
2) prečo ho ostatní nezabili?

ak nejdeš iným na pohreb, tak ani oni nepôjdu na tvoj.

hodnota IQ zeme je stále konštantná, len nás je na nej čím ďalej
tým viac.

V živote každého človeka sú dva dobré roky. tieto sú potom vyryté
na náhrobnom kameni.

Neexistuje nič, čím by sa nedalo otvoriť pivo .

základ grupáku je v tom, aby ťa z toho nevynechali a aby si mal
zadok vždy otočený k stene.

alkohol je tekutý psychiater.

ako je možné, že chybné tel. číslo nie je nikdy obsadené?

ak muž otvorí žene dvere od auta, tak je nové buď auto alebo žena.

biblia učí miluj blížneho svojho. kámasutra zase vysvetľuje ako.

kto sa ožení zistí, čo je šťastie, ale vtedy je už neskoro.

eskimácka múdrosť: nikdy nejedz žltý sneh.

fajčenie skracuje tvoju cigaretu.

najhorší deň môjho života som mal pred dvoma rokmi. stratil som
manželku a deti. pamätám si to, ako keby sa to stalo včera. strašne
zle mi šli karty.

No comments: