Thursday, February 7, 2008

Firemny oznam

Vázení spolupracovníci, uz niekolkokrát ste boli upozornení
vedením spolocnosti na to, ze mnoho z Vás pouzíva vulgárne
výrazy pri komunikácii s kolegami-kolegynami. Preto Vás dôrazne
ziadame, abyste si od dnesného dna dali pozor na to, ako sa
vyjadrujete a ponúkame Vám niekolko fráz, ktoré nahradia tie
Vami pouzívané :



Skúste povedat: Nie som si istý, ci sa to vôbec dá.
Namiesto: Jebem na to.
Skúste povedat: Tak ja dnes zostanem v práci dlhsie.
Namiesto: A kedy to mám kurva stíhat?
Skúste povedat: Naozaj?
Namiesto: No Ty si snád robís zo mna picu.
Skúste povedat: Takto to asi nepôjde.
Namiesto: Je to na kokot..
Skúste povedat: Prepác, s tým Ti neviem pomôct?
Namiesto: Jebem na Teba Ty kokot.
Skúste povedat: Dnes sa mi akosi nedarí.
Namiesto: Skurvená robota.
Skúste povedat: Tá diskusia sa zbytocne pretahuje.
Namiesto: Vyjebaný meeting.
Skúste povedat: Séf nie je z tých najbystrejsích.
Namiesto: Väcsieho kokota som nevidel.

No comments: