Tuesday, January 22, 2008

Vtipy

Na potápějící se lodi křičí námořník:
- Vidím zem! Kde?
-Tři kilometry! A kterým směrem?
- Rovnou pod námi...!

Nej, nej, nej...
Z reproduktoru v kabině letadla se ozve: "Vážení cestující, hovoří k vám kapitán. V důsledku neodstranitelné závady se letadlo během několika minut zřítí do oceánu. Máme ještě jeden problém. Je vás pět a u dveří jsou jen čtyři padáky. Bůh vám žehnej!"
První se zvedne Shaquille OčNeil a říká: "Je mi líto, ale jsem fenomenální basketbalista a Lakers by beze mě byli v hajzlu, takže sbohem!" Vezme si první padák a vyskočí.
Jako druhá se vymrští ze sedačky Hillary Clinton: "Jsem senátorka za stát New York a pravděpodobná příští americká prezidentka. Hodně štěstí!"
Třetího batohu se zmocní George W. Bush se slovy: "V dobe irácké krize a krátce po nešťastné havárii raketoplánu Columbia nemohu nechat Američany napospas osudu. Krom toho jsem nejchytřejším americkým prezidentem v historii." Zapne si kšíry a vyskočí.
Vstane papež Jan Pavel II. a obrátí se k poslednímu cestujícímu - asi desetiletému školákovi:
"Celý život jsem žil v Pánu, jsem starý nemocný muž, a co jsem chtěl říci a vykonat, jsem již řekl a vykonal. Vezmi si tedy poslední padák a buď sbohem."
Školák odvětí: "Děkuju, ale vono to, svatý otče, nebude nutný, protože ten nejchytřejší prezident Ameriky skočil s mojí aktovkou!"

Po tuhé zime, která byla minulý rok, se muz ze Seattlu rozhodl jet na dovolenou na Miami Beach, kde se mel potkat se svojí manzelkou, která tam mela zakoncit svoji sluzební cestu do Minneapolis.
Oba se tesili na pekné pocasí a spolecný cas, který spolu stráví.
Ale na nestestí, na letisti se stala chyba a muzi rekli, ze musí pockat na pozdejsí let. Zkousel si stezovat, ale rekli mu, ze to nemá význam a ze mohou nastat problémy.
Následující den po príchodu do hotelu v Miami zjistil, ze v Miami je tak nepríjemné horko, jako v Seattlu nepríjemná lonská zima.
Recepcní v hotelu mu sdelil, ze jeho zena prijede tak, jak byli domluveni.
Uz nemohl vydrzet, jak se ochladí v bazénu, a proto rychle napsal email svojí manzelce, ale ve spechu udelal chybu v adrese.
A tak email prisel do domu jedné starsí zeny, jejíz muz, knez, zemrel den predtím.
Kdyz si truchlící vdova otevrela a precetla zprávu, vydala ze sebe hrozný výkrik a padla na zem mrtvá.
Její rodina pribehla za ní do místnosti a precetli si na monitoru text:
"Nejdrazsí zeno! Jak vís, odesel jsem vcera, ale teprve ted mne zaregistrovali. U vchodu byly nejaké zmatky a moje stíznost byla zamítnuta. Recepcní mi potvrdil Tvuj zítrejsí príchod.
Tvuj milující muz.
PS: Veci nejsou takové, jak jsme mysleli. Budes velmi prekvapená, jaké je tady dole teplo.

Potápěč se kochá podvodním světem asi šesti metrů pod hladinou, když ve stejné hloubce vidí nějakého kolegu. ten kupodivu nemá žádný dýchací přístroj.
Potápěč sestoupí o další dva metry a druhý ho po chvilce následuje. Sestoupí ještě hlouběji, ale po pár minutách je druhý zase vedle něho.
Potápěči to nejde na rozum, a tak vyndá tabulku na psaní pod vodou se speciální křídou a napíše:
"Jak to děláš bez přístroje???"
Druhý mu vytrhne tabulku a napíše: "JÁ SE TOPÍM, VOLE!"

Proč má letadlo vrtuli?
Víte, proč má letadlo vrtuli? ??? Aby chladila pilota.
No to je ale nesmyl.
Nevěříte? Zkuste ji zastavit a uvidíte, jak se bude pilot potit!

No comments: