Tuesday, January 22, 2008

An american english for beginners

Diz iz very jusful!
Vynikajuca lekcia americkej anglictiny pre niekoho, kto nepozna ani slovo alebo americky za pol hodiny.

Lekcia 1.

Ked si chces objednat coca-colu, musis povedat
- GIMI E KOUK

Ked si chces objednat kavu a kolac, tak sa hovori
- KOFI EN DONAT

Ked si privries palec vo dverach, ma sa povedat
- FOK

Ked v obchode uvidis nieco velmi drahe, ma sa povedat
- FOK

Ked si prepadnuty v Bronxe (alebo niekde inde), ma sa povedat
- FOK

Ked stretnes krasne dievca, hovori sa
- UOATA FOK

Ked na teba niekto krici a pouziva slovo FOK, mas mu odpovedat
- FOKJU TU

Ked stratis penazenku s dokladmi, mas policajtovi povedat
- AJ LOST MAJ FOKIN PEJPRS

Ked sa chces vyspat s peknou blondinkou, mas povedat
- AJ UOANA FOK UIZ JU alebo HAU KEN AJ FOKJU

Ked hladas taxik, mas sa opytat
- HAU TU GET A FOKIN KAB

Ked nieco nefunguje, mas povedat
- FOK ZAT SHIT

Ked ta niekto rozculuje, mas sa opytat
- ARJU FOKIN MI?

Ked to nefunguje, tak
- UOAT DA FOK JU UONT?

A teraz si skusime cele vety:

Ked ta stara pani poprosi, aby si ju previedol na druhu stranu ulice, odpovedame
- AR JU FOKIN STJUPI BICZ ? [ano, samozrejme]

Ked si chces kupit kilo jablk
- GIMI E KILO FOKIN EJPLS, MATOFOKO [prosim si kilogram tamtych nadhernych jablk, pan predavac]

Ked vodic autobusu chce od teba listok
- AR JU FOKIN KREJZI ESHOL? [ano, hned vam ho ukazem]

V obchode, ked reklamujes zly tovar
- SHIT MEN , JU EW SOLD MI A SOME FOKIN SHIT, JU DEMBES FOKIN MOTOFOKO SHITTY DIK. [predali ste mi staru konzervu]

Ked sa zranis na ruke, napriklad nozom
- OULI SHIT, FOK FOK FOK FOK! FOOOK! [au]

Ked ta bezdomovec - cernossky zobrak poprosi o peniaze
- GET DA FOK AUT OF HIR BIFOR AJL KICK JO MOTOFOKIN SHIT ES [prepacte, ale nemam drobne]

No comments: